کد خبر: 1119645
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: امیدآفرینی یکی از رسالت های و نیازهای اساسی جامعه امروز است.
محمدرضا عباسی

عباس جوهری معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران در نخستین نشست مشترک مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان تهران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت ها و نیازهای امروز جامعه امید آفرینی است، ایجاد ناامیدی و سم پراکنی با استفاده از دروغ‌پردازی از اهداف و برنامه‌های دشمنان به شمار می رود.
وی افزود: پیشانی هر دستگاهی و بازوان قوی مدیران ادارات، روابط عمومی‌ها هستند که با دشواری و کار طاقت فرسا و با کمترین امکانات بالاترین خدمات و توقعات را برآورده کرده و اطلاع رسانی می کنند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی بیان کرد: در جنگ هزار چهره ای که دشمن بر دولت و کشور ما وارد ساخته علیرغم همه اقدامات و خدماتی که دولت ارائه کرده، متاسفانه بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و تبیین برنامه ها بسیار مهجور مانده، یکی از مهمترین انتقادات مقام معظم رهبری به دولت در بحث روابط عمومی ها و عدم انعکاس عملکرد دولت است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران تاکید کرد: در جنگ ترکیبی که دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و به جنگ اراده ها تبدیل شده، برای مقابله با توطئه ها و برنامه های دشمنان روشنگری و تبیین مجاهدانه نیاز است، جهاد کبیره ما در حوزه تبیین است و نیاز داریم که تبیین ترویج و تجویز خوبی داشته باشیم و برای تجویز خوب هم باید توصیف خوبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تحریف نخستین کار دشمن است، تصریح کرد: دشمنان اسلام از صدر اسلام همواره تلاش کرده اند با تحریف واقعیت به اهداف پلید خود برسند، دشمن امروز به دنبال پاک کردن حافظه تاریخی ملت ما و تحریف واقعیت هاست.
جوهری پرهیز از افراط و تفریط و بیان واقعیت ها و حقایق صادقانه با مردم حرف زدن را از مهمترین ویژگی های مسئولین و روابط عمومی ها برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز هدایت افکار عمومی یک رسالت خطیر و ارزشمند است که روابط عمومی ها باید با ایجاد احساس خوب در مردم و اقناع سازی افکار عمومی و با منطق و استدلال فعالانه در این حوزه فعالیت و اطلاع رسانی کنند.
در ادامه این نشست حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز با اشاره به نقش اطلاع رسانی در جامعه و تنویر افکار عمومی اظهار کرد: در جامعه مدنی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است در واقعه کربلا اگر روشنگری و اطلاع رسانی حضرت زینب(س) نبود تمام جریانات و واقعه کربلا در کربلا می ماند.
حبیبی افزود: با توجه به فعالیت های انجام شده از سوی دولت مردمی در طول مدت استقرار دولت سیزدهم به دلیل عدم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی از سوی روابط عمومی ها و رسانه ها به خوبی برای مردم تبیین نشده و این نشان از مهجوریت و مظلومیت دولت انقلابی است.
فرماندار شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق و صحیح و شفاف سازی به موقع از مهجوریت و مظلومیت دولت انقلابی پرده برداری کنند، دولت شبانه روزی تلاش و فعالیت می کند اما اطلاع رسانی دقیق به افکار عمومی نمی شود.
در این نشست بر اساس ارزیابی عملکرد یکساله روابط عمومی فرمانداری های استان تهران از مدیران روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های اسلامشهر، ملارد، فیروز کوه، رباط کریم و پاکدشت بعنوان برترین روابط عمومی های استان تهران معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار